الکی

خودم که به هیچ عنوان در خاطرم نبود. اینها که چیزی نیست، از این مهمترها از یادم می رود.
تا اینکه صبح اول وقت پیامک از طرف همراه اول و بعد از چند دقیقه پیامک دیگری از طرف یکی از بانکهای مشتری مدار.
فکرش را بکنید زادروز شناسنامه ای آدم با واقعی اش فرق کند. بعضی ها هم حضوری تبریک میگفتن، می ماندم چه بگویم. اوایل حوصله ای بود و برایشان کلا تعریف میکردم که چه شده که این بابای ما شناسنامه را 6-5 ماهی بزرگتر گرفته تا دیر به مدرسه نروم. ولی الان عادت کردم و تبریک ها را با چند جمله و تکان دادن سر و اینجور چیزها پاسخ می دهم.

3 نظرات:

زاغچه گفت...

تولدتون مبارک!!! البته توضیح دیگه لازم نیست. خودم می دونم
(:

پرشکوه گفت...

دقیقا پارسال هم برایم چنین اتفاقی افتاده بود و من کلی به همراه اول و بانک خندیده بودم.
چون من هم همدرد شما هستم.:)

جيم انور گفت...

وقتی از این اس ام اس ها میاد، دلم میخواد می تونستم برم و تاریخ تولدم رو بعد از این همه سال واقعی بکنم.حس خوبی نیست روزی بهت تبریک بگن که متعلق به تو نیست