برای م. ت. (از آرشیو ماه های گذشته)

حالا که همه چيز تمام شده راحت ترم.
آن روز که تماس گرفتید. نمي دانم از روي احترام يا چيز ديگر. به شوخي گرفتم و تمامش کردم. ولي حرف دلم ماند براي خودم. نگفتم.
يک بار هم اشاره کرده بودم بي اجر نمي ماند اين کوشش ها. خودش عوضتان دهد. حالا به هر نيتي که داريد، به مرادتان مي رسيد ان شا ا...
ماکه حسود نيستيم. نيت و تلاشتان از روي صدق کردار است يا هر چیزی، هماني که اول گفتم . "ولمان کن مهندس"
زحمت کشيديد چند بار اينجا و آنجا که جلسه تبلیغاتی داشتيد براي کانديداي محبوبتان بنده نامقدار را دعوت کرديد و من هم براي همه آن چند بار شرمنده تان شدم. نه اينکه نتوانستم. نه .
به خواستن ميلم نبود و به توانستن اشتیاقی. ولي اين چيزي از اجر شما کم نميکند شنيدم که خيلي از همين آدم معروف هاي دعوت بوده اند. بادبان ها را جهت باد گرفته و حضور پررنگ داشته اند.
جاي ما را خالي نکرده ايد احتمالا. التماس دعا

0 نظرات: