همسایه

برنامه مورد علاقه ام که تمام می شود شروع می کنم به کانال گردی. از کانال های وطنی بگیر تا بقیه. چقدر شبکه های داخلی تفسیر و میزگرد دارند. واقعا مشتری هم دارند چنین برنامه هایی؟!
شانسی روی یکی از همین برنامه های میزگردی نظرم جلب می شود. آقای مسئول، کارشناس یا هر چیز دیگری، دارد درباره روابط فیما بین مجلس و دولت توضیح می دهد. چند جمله اول را که گوش می کنم، احساس می کنم در عوالم دیگری سیر می کند آقای مفسر.
تازه! برنامه در یک اقدام خلاقانه پیامک های بینندگان را زیر نویس می کند.
یکی نوشته" لطفا از سوال های پرمغزتر! و اساسی تر استفاده شود". دیگری نوشته "به امید پیروزی مردم در کشورهای همسایه"
کمی صبر کن ببینم.
منظورش سوریه که نبوده؟! یک دفعه فکر نکرده اند که شاید مردم تصورکنند منظورش سوریه بوده. بگذریم که به موضوع برنامه ربطی داشته یا نداشته ولی من اگر جای ایشان بودم اینگونه شاید نمی نوشتم. لااقل چراغی که به خانه روا بود را برای بعضی همسایه ها آرزو نمی کردم.

2 نظرات:

پیر فرزانه گفت...

تفتیش عقاید .....
حالا اون برنامه مورد علاقه چه بوده ؟؟؟؟

Unknown گفت...

چیز خاصی نبود.نمی دونم چه ساعت هایی، ولی صدای آمریکا VOA-PNN یه برنامه ای داره که مشاهیر بزرگ دنیا رو زندگینامه شونو پخش می کنه. واقعا دیدنیه. اگه اشتباه نکنم اونروز هم درباره انیشتین برنامه داشت. فکرشو بکنین.
بنگر که از کجا به کجا!