مشارکت مدنی


پارسال موقع انتخابات بود. با زحمت فراواني موفق به گرفتنش شدم. طوري ذوق زده شده بودم که حتی تا موقع سر رسيد هم به درصد سودش توجه نکرده بودم. بيشتر که دقت کنيد متوجه مي شويد سودي که براي 9 ماه محاسبه شده بيشتر از 23 درصد است در حالیکه نوشته شده 19 درصد. موقع بازپرداخت "يکجا" فقط براي کنجکاوي ماجرا را جویا شدم. گفتند: وام شما در حقيقت 6 ميليون بوده که ما از آن  1.200 را برداشتيم براي "مشارکت".( اگر قرار باشد اسمی برای آن انتخاب کنند من چیز دیگری خواهم گفت.)
خيلي جالب بود سود 6 ميليون را گرفته و به اسم مشارکت 1.200 از روي آن برداشته اند. يکي نيست بگويد ما اگر نخواهيم مشارکت کنيم که را بايد ببينيم؟ بعدش گفت که نگران نباشيد سود پول مشارکتي که انجام داده ايد به حسابتان واريز مي شود. احتمالا ايشان خبر ندارند که بنده با چه جان کندني اين پول را جور کرده بودم. من مطمئن هستم سود مشارکتشان کمتر از 19 درصدي است که در ازای سود پولشان مي گيرند.

0 نظرات: